27 Haziran 2012 Çarşamba

Dün Akşam Bunu Okuduk

Çiçek Yayınevi’nin Sevimli Hayvanlar dizisinden ‘Sevimli Kedi’yi..

Kitabın orta kısmında kediden bir oyuncağa basıldığında ses çıkartan bu kitabı Ceylin çok seviyor. Zaten ilk dillenmeye başladığı zamanlarda beri miyav miyav diye taklidini yapıp adını sayıkladığı kedilere karşı özel bir ilgisi var..


-Sevimli Kedi akşam eve döndüğünde annesi sordu:‘İyi Vakit Geçirdin mi?’
-‘Evet, ama çok da yoruldum.’ Dedi Sevimli Kedi ve hemen uykuya daldı…
 Sevimli Kedi uykuya dalıyor ve kitap bitiyor. Biz, üst üste yaklaşık on kere Sevimli Kedi’yi okuyoruz ama benim sevimli kedim hala uykuya dalamıyor, uyuması için şarkı söyleyerek bir süre daha salıncağında sallamam gerekiyor..

8 yorum:

  1. Bu kitabı bulsam ben kendime bile alırım:))))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı gerçekten, 5 sayfa bişey, her sayfada iki satır, ezberliyorum zaten iki seferden sonra kafadan anlatıyorum :)

      Sil
  2. Ben bu çocuk kitaplarına bayılıyorum :) Ada'ya okurken bazen kendimde merak ediyorum sonunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de çok seviyorum. Renkleri, sevimli şekilleri öyle hoşuma gidiyor ki, bazen kendim için mi bu kadar çok çocuk kitabı alıyorum acaba diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Üstündeki oyuncak kediciğe dokununca da miyy miyy diye ses çıkarıyor :)

      Sil
  4. oyyy kuzum benim ya.. sayende yeni fikirler ediniyoruz.. özellikle Ceyin nin sitesi bizim şirketteki tüm anne ve anne adayların gözdesi oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemii :) Eğer fikir verdiğim anneler olduysa ne mutlu bana :)
      Beni izlemeye devam etsinler :)

      Sil